Ännu en slö dag..

Dock inte av egen vilja. Har sen i lördags fått lite ont i halsen och lite snuvig. Åkte nämligen hem på natten, runt 3:00 i bara klänning och skinnjacka = kallt som f*n.

Så pga av detta har jag spenderat hela dagen och degat hos mormor, som också är lite krasslig. Det enda jag gjort annars är att åka och handla lite. Handlade både åt mormor och köpte godis och vindruvor till mig. Just nu sitter jag och kollar på IDOL och hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon så jag kan träna igen. Så tråkigt att bli förkyld när man äntligen kommit igång.

Idag jobbar Mike också, då min dag har varit extra seg. Dock är det mycket underhållning på TV ikväll och de blir att slötitta och dricka massa te under en varm filt.

Vad har ni gjort idag?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback