Det väcker gamla minnen..

Hej!

Har just nu spenderar någon timme med gamla högskoleprov och gjorde nyss en svenska läsförståelse del. Klarade tiden och fick 17/20 rätt. Känns så otroligt skönt. Är mest matten jag måste färska upp. Läste ju Ma B i tvåan så de var över ett år sedan. Tack och lov att man har gått på världens bästa skola och har underbara lärare som gärna hjälper en.

Att sitta och plugga såhär väcker massa gamla minnen. Hur jag brukade plugga med Jennie eller Jossi på högstadiet, har nog dom att tacka lite för att jag blev så motiverad att plugga, och mikael såklart! Fan vad underbart och lätt allting var då. Kan jag få åka tillbaka, men ha mike den här gången?

Måste säga, att jag saknar skolan lite granna. Ska bli roligt att börja plugga igen, vet inte när det blir exakt men någon gång i framtiden i allafall.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback