Idag är det 20års party som gäller!

Hej Allihopa :)

Klockan är 10:11 och jag har redan börjat med lunchen. Blir kyckling och ris, med currysås. Är vrålhungrig då jag klev upp 8:30 och for till gymmet och tränade ryggen.

Idag är det 20års fest för vanessa som gäller. Det ska bli otroligt, otroligt trevligt. Kommer uppdateringar under dagen. Bl a på mitt nya schampoo och balsam, som jag rekommenderar varmt. Sedan såklart på sminket och dagens outfit. Ska kanske lägga upp en smink guide med allt jag använder?

Jag bara ÄLSKAR den här bilden från The sky's the limit, bästa vänner OCH dans <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback