Imorgon, imorgon!

God morgon!

Idag blir en soft söndag, med mycket mys  och tv-tittande. Dock ska jag försöka mig iväg en sväng till gymmet framot kvällen, om vädret tillåter dvs.

Imorgon blir det en spännande dag. Ska göra följande saker:

Klippa håret
Färga håret
Köpa Vanessas 20års present


Gulliga Isabella är det som hjälper mig att färga håret, och jag har som vanligt fått flängt över halva stan och betalat 30kr mer för min hårfärg, eftersom endast 2 butiker i stan säljer just den nyansen. Min tur, eller hur?

Vad ska ni göra denna söndag? (ps. senare ikväll kommer de snygga bilder på mina älskade skor och mina favoriter ur garderoben.)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback