Lashmillionare

Hej allihopa :)

Hoppas ni mår bra idag, inte allt för bakis. Jag mår helt okej. Som den orutinerade drickaren jag är just nu räcker ett glas bål och några cider för mig, så idag mår jag ändå ganska bra. Lite vatten och panodil = (Y).

Igår var en riktigt trevligt kväll! Jättekul att Johan spelade och att Mike var där. Och ett gäng brudar som älskar att dansa, bättre blir det inte!

Igår var jag en Lashmillionare(!) kan jag lova :) Körde som vanligt på mina underbara lösögonfransar som jag köpte på tradera. 10par för 90kr inkl. frakt, riktigt kap. Igår körde jag även på min underbara H&Mklänning och en lätt vit/svart sotning som fick ögonen att se EXTRA stora och fina ut, gissa om jag var nöjd? Självklart.

Senare idag kommer ett inlägg med allt smink jag använder vid utekvällar och även ögonsminkningen igår.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback