"Hurtbulledag"

Hej!

Jag bara måste skryta om vilken fantastisk start på dagen jag har fått idag. Tog cyklen ner till stan och kände hur jäkla varmt det var. Cyklade extra sakta och bara njöt!

Nere på stan gick jag på ett jättebra spinningpass, svettig som bara den efteråt, och så var det upp igen på min underbara gröna cykel - och här kommer det bästa - jag cyklade hem i mina korta träningsbyxor. UNDERBART! Det var så sjukt härligt att jag var tvungen att ta med mig boken och katten ut på innegården när jag kom hem och mysa lite.

Vad säger ni, visst är vädret underbart och inte minst efterlängtat?


bild från när jag och mike provade på lite frisbeegolf häromdan.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback