I'm back on track!

Hej allihopa!

Nu är jag äntligen back on track med träningen. Det känns så himla skönt. Idag har jag en vilodag och sedan kör vi tre dagar i streck!

Måndag - Spinning
Tisdag - Aerobics
Onsdag - Cirkelfys

Man känner sig enormt duktig, och jag mår extremt dåligt om jag inte får träna och röra på mig. Kryper i hela kroppen(!) Någon mer som är så ?

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av top model, käka fruktsallad (äpple, banan, kiwi) mums, säger jag bara. Det är fasen godare en godis. Men inte choklad såklart, inget slår det. Även om jag inte äter det så mycket som jag egentligen vill. Inget kommer någonsin slå choklad.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback