Appar, appar, appar!

Jodu, eftersom jag nyligen fick gå med i klubben med Iphone 4 har jag börjat upptäckt det underbara med appar! Själv laddar jag mest ned appar från olika företag (H&M, Bikbok etc.) som alltid ger massa superbra erbjudanden.
Min senaste favorit är faktiskt Onlinekuponger appen - dock gäller erbjudandena bara på ställen i Stockholm, något jag kommer ha nytta av. Finns dock också nätkuponger, så alla kan använda den.

Sen måste jag säga till alla: LADDA NER MCDONALDS APPEN! Jag vet att ni alla där ute är på Mcdonalds lite då och då, och Mcdonaldsappen är fylld med massa helt tokigt bra erbjudanden. GET IT!

Nä, nu slänger jag på den rutiga skjortan och kilar till jobbet!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback