For all the memories we shared

Livet ändras jämt och ständigt. Nya saker händer, saker dör ut och människor kommer och går.

Det jag har insett är att alla människor är inte menade att vara i våra liv för alltid - även om man kanske tror det en stund. Vissa är menade att finnas vid din sida, så länge vi lever, medans andra bara är förbipasserande. Människor som ska finnas i ditt liv under en kort period, av någon anledning.

Jag har slutat försöka lista ut varför vissa relationer slutar som dom gör. Jag har accepterat att dom bara var besökare i mitt liv och det finns något med dom relationerna jag ska ta med mig och lära mig av. Något jag försöker utnyttja och leva efter, så gott jag kan.

Även om dessa människor var förbipasserande och inga som skulle stanna i mitt liv föralltid - så värdesätter jag fortfarande alla fina minnen vi hade tillsammans, och alla stunder vi delade. Dom är fortfarande lika fina. Och även om människorna försvinner, stannar minnena.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback