och här sitter jag nu

Efter en fullspäckad dag, med inte bara träning, så sitter jag här i mina pyjamasbyxor och lyssnar på gubben i lådan. Älskar den. Brevid mig i soffan har jag tre härliga kassar med reafynd.

På stan mötte jag upp Vanessa och så tog vi oss en fika innan vi fyndade runt i butikerna. Hittade en jacka som jag velat ha superlänge. När den gick att knäppa tröts brösten var jag tvungen att ha den. Första någonsin! Att dom ska ställa till så mycket bekymmer är otroligt. Man kanske ska bli jackdesigner?

Bjuder på bilder på det jag shoppat i ett annat inlägg!


Jag och vanessa i sommras. Nästa sommar blir vi snygga i våra knyttröjor!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback