Oh f*ck, not again!

God kväll gott folk :)

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och har hur tråkigt som helst. Mike, som inte sovit mycket igår natt har redan somnat, för en timme sen!

Jag tror att jag har fått öroninflammation igen. Har börjat få ont i halsen nu några dagar utan att en förkylning kommer. Nu börjar smärtan sprida sig uppåt mot näsan och ut mot örat - precis som på studenten :( Så jag ringde vårdcentralen idag och ska dit imorgon kl 9:45, håll tummarna för mig.

Imorgon ska vi ut och köpa flyttkartonger och sopsäckar. Om exakt en vecka så får vi nycklarna, I'm so excited! Blir även en sväng ut till MIO och hoppas på att dom rear ut köksmöbelstolarna vi vill ha. Håll tummarna igen!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback