Second hand

Hej! :)

Idag är det dags för dagens goda gärning. Jag slänger aldrig kläder, av den främsta anledningen att det ofta inte är något fel på kläderna jag tröttnat på, jag vill bara inte ha dom längre. Så jag packar alltid ihop det i kassar och skänker det till någon second hand butik. Myrorna, Erikshjälpen, Röda korset etc. Det är både miljövänligt och någon annan kan få njuta av kläderna :)

Senare idag är det dags för Pole dancing igen. Så det kommer bli ett riktigt träningspass för armarna som vanligt. Självförtroendeboost, ja tack!

Vad ska ni göra idag?


Dålig bild, men dessa sänglampor har vi fyndat på Lampbutiken nere på stan :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback