"Att-göra-dag"

Hej allihopa :)

Idag är en riktig att-göra-dag för mig. Har redan tvättat idag och är mitt uppe i storstädningen nu. (Blev en lite bloggpaus bara).. Kl 18.30 har jag inbokat ett spinningpass och sedan ska jag bara ligga i soffan med mysiga kajsa, kommer somna kl 8 skulle jag tro.

Jag är lite pensionärig sådär, somnar jämt väldigt tidigt. Kan ju ha något att göra med att jag kliver upp runt 8 varje morgon också, man vill ju inte missa hela dagen! Så jag skulle klassa mig själv som en riktig morgonmänniska.

Mycket mer intressant hade jag inte att bjuda på i detta inlägget, snart bär det av till London. Om exakt en vecka står jag åter igen med fötterna i världens underbaste stad. Kommer nog ta oss en sväng till parken där Mike friade förra resan. Fattar ni, snart ett år sedan! Ska försöka få lite bilder den här gången, så ni får se.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback