I've been gone for so long..

Men det var mest för att inte tråka ut er! Jag har antingen haft ingenting för mig, eller så har jag haft för mycket att göra för att blogga. Mycket har hänt i allafall, mest spännande att jag fyllt 20 :)

Jag lovar att jag kommer blogga mer nu igen. Jag har varit på en ingen-shopping-diet inför våran stundande Londonresa, som för övrigt är om ytterst få dagar! Den 27:e bär det av och det ska bli så himla roligt.

Men nu kommer det snart dyka upp bilder på lägenheten och även massa nytt om min Matematik C kurs, som jag blev antagen till idag. Den är på umeå universitet, men jag läser självklart på distans. Sen ska man ju också sätta igång med övningskörning, och sen tränar jag så mycket jag kan!

Det allra roligaste är att se hur alla läsare troget går in varje dag i väntan på nya inlägg. Det värmer så enormt! Så nu är jag tillbaka, better then ever.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback