Så jävla nöjd med mig själv!

Jag kom precis in från att, HELT SJÄLV, satt tillbaka min cykelkedja som hoppat ur, och smörjt den! Den är som ny igen och jag är så jäkla stolt över mig själv.

Ja, det var inte så jäkla svårt, men jag har aldrig gjort det förr. Så nu kan jag :) Man kan aldrig lära sig för mycket!

Nä, nu blir det en dusch för min del och sedan ner på stan för att fika med Anja, och efter det gymmet. Känner inte för att träna, men jag måste. Minst 3 gånger i veckan, MINST(!) och det tänker jag hålla. Självklart åker jag ingenstans utan mina underbara solglasögon - mitt bästa köp någonsin. Primark, 10kr ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback