Yrkeshögskolan för hudvård och spa

Mitt hem dom närmaste 15 månaderna. Jag började ju studera på Yrkeshögskolan för hudvård och spa i måndags och idag blir det alltså vår tredje dag - och det kunde inte kännas bättre.

Jag var jättenervös inför att börja, men den känslan försvann direkt. Skolan verkar helt underbar. Lärarna är supertrevliga, alla klasskompisar verkar också supertrevliga och upplägget är väl genomtänkt. (Det skadar ju inte att man får starta första veckan med en heldag av behandlingar på torsdag).

Jag kan fortfarande inte förstå att detta är "skola", eftersom allt vi gör är så himla roligt och det känns inte jobbigt alls. Hur trött jag än är på morgonen och hur många timmar jag än måste spendera på tåget så är det värt det. Det känns verkligen som att jag har hamnat rätt.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback