Det här med bryn,

Åh, herregud hur kunde jag gå sådär? Det är tanken när jag ser mina ögonbryn från förut. Jag kan inte fatta hur mycket jag plockade dom, och nu får jag tyvärr påminnas om det hela livet, då jag helt förstört många hårsäckar, som jag aldrig kommer få tillbaka. (Tack och lov för kosmetisk tatuering, något jag ser fram emot att kunna göra om något år).

Så gott folk, TÄNK, TÄNK IGEN(!) och TÄNK EN GÅNG TILL, innan ni plockar er ögonbryn. Plocka inte streck, raka inte av dom och plocka inte hår ovanifrån.

Bjuder på bilder på mina ögonbryn DÅ (2009) NU (2012). (Observera att jag "fuskar" litegranna nu, genom att fylla i dom med tri-brow-color)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback