Svåra beslut

Hela livet går ut på att ta beslut. Vissa svåra, vissa lätta. Och ibland inför självklara beslut - som inte är lika lätta att genomföra.

För ca 1 1/2 år sedan, stod jag inför ett sådant beslut. Något som kännts rätt i mitt hjärta under en längre tid, men jag hade inte styrkan att genomföra det. Efter år av att bara drömma om det, kom den dagen då jag äntligen funnit styrkan.
Jag vet att det inte alltid är lätt, men vad jag har lärt mig är att om det känns rätt i DITT HJÄRTA, ingen annans, så är det rätt beslut. Ibland måste man stänga av hjärnan och bara känna efter.
Och idag mår jag bättre än jag någonsin gjort innan detta, och det är det absolut bästa beslut jag tagit i mitt liv. Oavsett vad som händer i mitt liv finner jag  stolthet och styrka i mitt beslut, varje dag.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback