Tan Can - Före och Efter!

För ett tag sedan provade jag TanCan, ett svenskt B-U-S märket, som ligger i en ganska hög prisklass (runt 299kr för en burk).
Burken räcker till 2-3 sprayningar i mitt fall, då jag måste spraya vaderna fler gånger för att få samma färg, då mina vader inte får någon färg naturligt. 
 
Jag är i allafall mer nöjd än vad jag någonsin trott. Resultatet är helt fantastiskt och produkten funkar verkligen på likblekar fisar som mig, och dessutom är den HELT LUKTFRI! Något jag inte trodde på, men efter att ha använt den så vet jag att det faktiskt stämmer. 
 
Pris: 299kr
Jag beställde min från Shopping4net.se, men säljs på många skönhetssidor på nätet. 
 
Här har ni, före och efter på mina ben. (Efter endast en sprayning)

 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback