PONCHO

I mina ögor klingar inte poncho som något snyggt, men dom nya poncho/capes som finns i affärerna just nu är riktigt snygga! Har gått och suktat efter en i flera veckor, sen jag såg den första gången på Åhlens. 
 
Men jag är verkligen i valet och kvalet... Dom är ju så sjukt snygga, men samtidigt endast snygga till vissa kläder, fyller ingen egentlig funktion och kan vara opraktiska... What to do ? 
 
Det jag vet att jag ska ha är i allafall ett par rejält fodrade skinnhandskar. Jag har helt skrotat det här med stickade vantar, dom blir ju bara blöt? Vilket i sin tur leder till kallt. och is. fy. 
 
Dessa två har jag spanat in på Åhlens. Vet ni några fler ställen som har snygga ponchos?
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback