Quick update

Hej gott folk! 
 
Här har det varit tomt ett tag, det går alltid upp och ned i mina bloggsug, men mycket är tack vare min värdelösa telefon, som bokstavligt talat inte vill samarbeta för fem öre...
 
Nu har jag dock tagit steget och beställt en ny Iphone 5s i silver och den är i denna stund på väg från telias lager. Ser fram emot det något enormt! Dom senaste veckorna har det tagit mellan 15-20sekunder att öppna facebook och instagram bara lägger av om man försöker lägga upp en bild = resultatet är ju att både blogg och instagram har ekat väldigt tomt. 
 
Bättring snart! Nu ska jag krypa ner i soffan med Sara och dricka gott te och trycka i oss ben & jerrys ;) 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback