Nä, inte alls lika snyggt som på primark...

Problemet med att nu försöka handla det jag inte hittade i London (Svart halsduk, höstboots med klack, en till tjocktröja och lite annat) är att ingenting är lika snyggt som kläderna jag köpt på Primark - och jäklar vad dyrt allting känns nu! 
 
Jag tänker hela tiden att saker inte är värt pengarna, pga av att jag fick så sjukt mycket billigt och supersnyggt när jag var i London. Gav ju knappt någonting för kläderna, och då vet jag av personlig erfarenhet att kvalitén på Primark är mycket bättre än både H&M, Gina Tricot och Bibok etc. 
 
Hamnar därför i den omöjliga uppgiften att hitta något som är värt det extra pengarna. Men idag lyckades jag hitta ett par svarta höstboots(!). Hittade ett par som satt som ett smäck på rean på Scorett - så dom blev 299kr (Vilket kändes okej, då jag köpt stövlar för 25pund och stövletter för 18pund på Primark). 
 
En sak mindre att få tag i. Visar resultetet senare idag ;) 
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback