RECENSION - Kerastase Specifique Dermo-Calm Bain Vital

Tänkte skriva en liten kort recension om mitt nya schampoo som jag köpte för några veckor sen från Kerastasé. 
 
Jag gick och fick lite hjälp att köpa ett nytt schampoo på Nikita - då jag velat prova kerastasé en längre tid. Jag har problem med torr hårbotten, och jag får jättelätt eksem i bakre hårfästet - samtidigt som mina längder lätt blir feta. 
 
Dom tyckte att jag skulle prova Kerastase Specifique Dermo-Calm Bain Vital - ett hypoallergenic schampoo, som passar just min hårtyp. Och att jag skulle tvätta det i sektioner, på grund av att jag har så tjockt hår, så att allt blir rent. Detta har jag i flera år, så det var det bara fortsätta med :) 
 
Jag är jättenöjd med produkten. Allt från utseende, till doft och känslan vid användning är toppen - och även resultatet! Jag har inte fått eksem en gång sedan jag började använda schampoot, inte ens början till. Och mitt hår känns rent och fräscht! 
 
Mitt betyg: 5 av 5 ! 
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback