En vecka som väntar

Idag börjar min variant av jobba-tills-jag-inte-kan-stå-längre veckan! 

Från och med idag, tills nästa söndag (10dagar) jobbar jag 9 av dessa! Mentala förberedelser är i fullt sving k huvudet. 

Dagarna är varvade mellan båda mina jobb, som tur är! Ser riktigt fram emot en dag på SPA imorgon, och träffa massa underbara kunder. 

Vilar upp mig genom en mysstund i sängen, såhär mitt på dagen, med mike och alex och sigges podcast. Mys!

Om någon timme ska jag förbi optikern och få veta om jag äntligen kan börja med linser igen, och sedan 5 timmar av att servera burgare, men vad gör vi inte för att komma lite närmare våra mål? 







kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback