dan' före dopparedan'

tjenis :)

dan före dopparedan äre nu då. dan innan julafton! :O shiet. känns inte som det asså. har inte alls fått in nån julkänsla i år. :/ men vafan julklappar och julmys är alltid trevligt :) jag kanske får lite feeeling imorn får vi la hoppas. men min mobil har gått söndeer :'( eller en del av laddaren sitter fast i mobilen så jag kan inte ladda den . helt slutladdad nu också. :( måste låna en gamal mobil av  far min. får den imorn troligen. så jag måste lämna in mobilen i mellandagarna och massa skiiiit. orka. tyst minut för min mobil, ..... ;'(

aja, nu idag ska man städa lite mer. jaa det tar flera dagar för mej att städa mina rum. (A) lala . och ja vår tvättstuga renoveras och alla mina kläder är i tvätten . så nu lär man upp och leta något att ha på sig på julafton som inte är råskitigt . haha :) wish me luck sger jag bara! ååh, jag är kär i en ny låt (A) eller den är gammal ,men vafan kär på nytt. halo <3  

Ååhh, som om inte mobilen var jobbigt nog så funkar inte min julklapp till pappa :( den är typ trasig eller nåå! bra att få veta det dan innan julafton. :/ bajs allt blir.


go' jul påre iaf :) <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback