you've got the sweetest ass in the woorld .. (8)

jaaaap, så låter det .

sitter på lunchen på jobbet nu, och här poppas det för fullt. ust nu låten you've got the sweetest ass in the world . haha . ganska bra måste jag erkänna. (A) har precis varit och inhandlat subway :') så jääävla gott. så nu skriver jag min blogg för jag är alldeles för lodig för att gå på stan mer än 5 minuter idag! ska ringa och boka klipptid senare också, får jag inte glömma igen! idag jobbar man till 4 . inte så himla mkt kortare än vanligt, men en timme är en timme.

nu har min min nya bloggdesign kommit eller vad man skan säga! :) gjord av en jättesnäll tjej här på blogg.se , se länken åt höger :P tack så himla mkt! :) jag älskar den <3

inte hänt så mkt i veckan. mest bara tagit det lugnt. har inte kunnat sova på flera dagar typ! :S helt sjukt . men inatt kunde jag iaf. somnade råtidigt (A) var elt slut. hade nästan somnat sittandes på jobbet lala .
så imorse , eller vad man ska säga 2.34 var dem iaf^^ vaknar man av att mobilen börjar ringa ! like a star, like a hero, love will survive (8) så efter det så kunde jag itne somna om :( så jag är fortfarande jättetrött. ikväll ska jag fan stänga av mobilen asså! dissade matten imorse och sjukanmälde mig ;)

imorgon ska jag på stan och inhanda lite skit , :) ska köpa hårfärg, hårprodukter, smink, kolla på lite frank dandy trosor. vill ha ett par till! dom är så jävla skööna! . hittade bakis tabletter på teknikmagasinet. sånna ska också inköpas kan jag säga. fan va skönt att inte behöva vakna vid 5 och vara så törstig så man tror man dör och dricker du något spyr du ^^ inte den mysigaste känslan.

Pusspåré!
image63

kommentarer
Postat av: Erika

ja, det va ensamt på matten :( jag ville också sjukanmäla mig. våran jävla dans var inställd som vanligt. blö

vem ringde dig sådär sent? sjoben ? :D haha
bakistabletter säger du? såna ska erika också införskaffa sig !

2008-04-04 @ 13:37:39
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback