karma....again

alltså ja nu kommer de ett karma inlägg igen för jag känner att det var alldeles för längesen sen förra gången. :) haha, eller det kanske finns lite andra faktorer också (A) haha. alltså jag börjar seriöst tro på de nu! det måste ju bara vara så! eller så äre ödet som spelar in och jag tror nog fan mer på de, eller kanske en blandning av båda?

vi säger atm ödet, bara för att jag inte ska se ut som världens idiot som sagt (skrivit) att karma inte funkar! jag tar tillbaka alla mina dumma karma inlägg, förlåt karma! 

jag känner verkligen att den här sommarn har sugigt, hela livet har varit ganska trist och dött sen januari typ ^^ men nu känns de som om de faktiskt är på väg att vända, förutom min extrema träningsverk då, men den är ju bara temporary! så tack, tack tack vem det än är som styr. gud, karma, ödet, vem det än är TACK!

och kom ihåg:
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (A)


kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka personliga bilder du har :) hahahhah

2008-08-26 @ 18:39:49
Postat av: bella

Förstår inte vitsen med bilden??

2008-09-17 @ 18:35:07

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback