för fulla muggar! (8)

idag var jag med på de andra engelska B lektion, då vi sjöng jullåtar , för fulla muggar, och käkade pepparkakor. fik någon jävla äcklig glögg också! fyfaaaaan, smakade bananlack^^ du vet sån där man får hos tandläkaren? usch, usch , USCH!

efter skolan följde matilda med mig hem en sväng och hon åkte nyss :) snart blire ugly betty, desperate housewives och fruktsallad (A) senare ikv ska jag prata en stund med mike, när han kommer hem från sthlm de vill säga :)

borde även göra färdigt lite på mitt biologiarbete. får bli efter desperate de :) fyfan vad jag hatar läxor. I övermorgon har jag även min dansuppvisning så måste öva på det också! oj oj oj :S


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback