Thank You Santa (A)

Ja nu kommer första uppdateringen sen julafton :) vet inte vart jag ska börja.. Min julafton blev iaf en lyckad än :) fick massa pengar på kontot och lite andra saker :) Jag fick:

♥ Två par frank dandy trosor (hur fan kan xs vara så stora? alla är inte feta!)
Pengar (av flera stycken)
♥ Locktång
♥ Stövletter
♥ BH
♥ Hårband
♥ Stickade strumpbyxor
♥ Nagellack
♥ Label M straightening spray
♥ Mascara
♥ Morgonrock
Sex and the city Shoebox! (fy mike som lyckades lura mig totalt!)

nu har jag säkert glömt någonting också, men de där är i grova drag iaf :) jag missar ju alltid något ^^ på julaftons kvällen, hos kusinerna, sjöng vi singstar och spelade buzz! självklart var man obesegrad i båda! yeeeees ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback