now you're gone

TJA! :)

nu är helgen slut :( inge roligt alls. imorgon är det 3 timmar dans på morgonen, orkar inte för fem öre! har fortfarande ont i musklen så det blir nog nån liten halvdan prestation imorgon. är ju dock balett, just när jag behöver vara helt bra så  . ääääh vafan inte direkt som jag kan vara helt fokuserad ändå. händer alltid något som screws up my monday morning . hah bra eller dåligt är ju dock varierande. sen så äre engelska och svenska, och en sån där fin dag då vi har 40 minuter på oss att dushca, fixa oss, gå till matsalen, äta och gå till nästa lektion. LYCKA TILL! så på måndagar äre inge käk för mig . :/ får dra med mig massa frukt och skit. brukar kunna få mig att överleva dagen.

idag fikade jag med erika ! :) vi skulle köpa kladdkaka, men troru inte den var slut? :( sörger.
så ist så köpte vi gb glass , jordgubb :) mums och så köpte vi chocalate chip cookies såklart, snackade massa om pojkar och allt möjligt . äkta tjejsnack kan man säga :) mysigt <3

nu så måste jag påpeka hur duktig jag varit idag. jag har gjort klart nästan hela min svenska rapport och så har jag städat mitt sovrum :) det är faktiskt en ganska stor bedrift från min sida. haha -
nu vet jag inte vad jag ska göra. OTH på tv nu, mne jag har redan sett hela säsongen med matilda och hennes mkt bra box. (A) aha. så där satt vi som två fån med klumpar i halsen och till slut så kom det en liten tår, de var ju så jävla lyckligt och sorgligt samtidgt. hör soundtracket nu och klumpen komme nästan tillbaka . ussha,


kommentarer
Postat av: Erika

oh, vad stolt jag blir över dig :D
jag har inte börjat med min rapport än :(

och tack för den mysiga fikastunden

2008-01-27 @ 23:33:05
URL: http://erikakarlsson.blogg.se
Postat av: jessica

det kommer gå fnt sötnos :) jaa, tack själv

2008-01-28 @ 12:37:06

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback