'cause i've hade the time of my life

räknas att vara lika röd som sin tröja som en skill? för ist är jag bland de mest skillade i stan.

I lördags var jag & matilda upp tidigt och iväg till fjärran! :) jävlar vilken skön dag det var, måste varit varmaste dagen på typ hela året känns det som. Vi var där mellan halv 11 och halv 6 och utan solskyddsfaktor för den delen. Jaa, det är en liten jessica som har bränt sig sådär litegranna då, men bara på axlarna och ansiktet :) vi kom hem vid halv 8 och då blev det en snabbfixning, eller fixning iaf och sen bar de av till fest i hagaström och sen vidare till valbo. har inga bilder att lägga ut än, men det kommer på bdb min senast imorgon skulle jag tro =)
soligt och ruggigt skönt väder? japp
mycket trevligt folk ?
japp
äntligen fått brännan på g ?
japp
kan det bli mycket bättre? ;)

Igår (söndag) låg en trött jessica och en trött matilda i sängen hela dagen och glodde på one tree hill. (A) solade typ bara en timme mitt på dan jag innan jag nästan avled. kände att mitt röda ansikte och axlar inte pallade stekning en dag till så de blev sängen med aloevera gel och fläkten på full fart. och idag äre jobb igen :( men nu äre inte lång tid kvar kan jag meddela! idag är den sista veckan, vilket ger mig 5 dagar med idag. det ska jag nog överleva ;) med nöd och näppe de vill säga. jag tänker fokusera på allt roligt som kommas skall, såfort jag slutat jobba då. Först har vi en shoppingdag med fröken sara ;D sen äre Cityfesten, om inte det bästa på typ hela året, ut och käka med erika och sen Uppsala och shoppa inför skolstarten :) och ja jag ser fram emot den också ;)

XOXO
Jessica




kommentarer
Postat av: Erika

ja don't forget olearys :D

2008-07-28 @ 11:42:55
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback