little miss obsessive

And I guess we're really over, so come over, I'm not over it.
Late night you make me feel like I'm desperate, I'm not desperate
A little bit possessive, little miss obsessive, can't get over it.



omg, jag känner att jag verkligen är skyldig en uppdatering! sorry, jag har bara inte hunnit :) så med det sagt har jag lite smått och gott att berätta om!
i tisdags gick jag på stan med erika :) det var grymt mysigt, har verkligen saknat dig <3. hon shoppade lite kläder och skor och jag fick agera smakråd! vilket jag äääääälskar (A) ska ju liksom bli stylist så jag hoppas jag gjorde ett okej jobb, hihi. På onsdagen åkte jag, mamma och mormor till Uppsala, som för mig är de nya sthlm. aldrig mer att jag pejar massa för att åka till sthlm, när man kan åka till uppsala för typ 80 kr t/r. finns världens bästa affär där! shieeeet.  jag köpte ett par dansbyxor (svarta, who would have guest?), ett par mjukisbyxor, ett par rutiga cityshorts (äääntligen) och en röd/svart bh. i love it! köpte även lite annat smått och gott, men inget värt att nämna.
idag har jag legat och pinat mig själv. jag HATAR att sola, men idag solade jag 2½timme och jag måste säga att det vare värt! har fått lite linjer nu och är mkt glad., sen bar det av till farmor och farfar för middag med familj. kyckling med nån sås och ris. mums! och sen fruktspett med glass (A) <3
aja, nu ska jag inte tråka ut dig med världens längsta blogginlägg, så med det säger jag adios, för den här ggn.

XOXO
barbie'


väldens bästa syster <3
Saga + Jessica = syskonkärlek <3

kommentarer
Postat av: Erika

Och jag har saknat dig pluppan, inge mer ifrån varran! inte inte inte!

och jag får säga tack än en gång för hjälpen och alla råd med bröllopsoutfiten. Skulle inte ha klarat att styra ihop en outfit utan din hjälp inte. no way. <3

2008-07-10 @ 21:34:04
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

meh pussguuuuuuurka <3

2008-07-10 @ 21:57:50
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback