Thebiglist

Snodde den här av Josefin, eftersom jag har tråkigt som sjutton :)

Beskriv dig själv med tre ord:
Utåtriktad, Positiv & Unik (kan inte skriva speciell för det låter så cpigt^^)
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: två stycken, hemnyckel och skåpnyckel.
Äger du en iPod: ja det gör jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: just nu 06:50, eftersom jag jobbar. Äre skola ännu tidigare.
Använder du flip-flop's: nää det gör jag nog inte
Har du någonsin blivit sparkad från ett jobb: nääe :)
Har du någonsin rökt: nej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: nej inte den här veckan.
När var senast någon stötte på dig: i lördags ;)
Vad åt du till lunch: Ska äta bacon och makaroner
Använder du huvtröjor: det händer nog jaap
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: ja, om dom gör :P
Tittade du på tecknat när du var liten: gjorde jag väl troligen
Hur många syskon har du: två halvsyskon
Är du blyg inför det motsatta könet: neeej
Äger du några band t-shirts: nejnej, inte alls min stil
När flög du senast: till thailand förra året.
Pratar du några andra spåk: Engelska :)
Har du gråtit offentligt: konstigt nog så har jag det , men bara once.
Har du en stationär dator eller en laptop: Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker:  jaaa
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: nja, tyckte ju den var attraktiv då, men absolut inte nu.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: beror på 6-8 stycken kanske?
Vad har du med dig in på bion: popcorn och läsk såklart
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: alltså jag har ju knappt några ämnen, men kommer nog bli biologi nu i höst.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: ganska mkt just nu
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18 here i come
Tror du att Gud är man eller kvinna: man, om det vore en kvinna skulle världen funka fint ;D tror dock inte på gud.
Äger du en digitalkamera: jaa, en rosa olympus!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: nää, varför skulle jag ?
Om du fick döpa om dig, vad hade du hetat då: barbie helt klart!
Är du nöjd med dig själv: personlighets mässigt är jag rätt så nöjd faktiskt, men utseende mässigt not so much,.
Din dåliga sida: jag är nog inte alltid den snällaste kanske.
Skulle du kunna tänka dig att göra en plastikoperation: jaa, helt klart. om jag vågar är en annan sak
När var din första kyss: det vill du bra gärna veta va!
Har du någonsin badat näck: jaaa, en gång.
Känner du någon som har varit otrogen mot en närstående:  jaaa
Har du gjort något du är riktigt stolt över: jaa, massa grejer!
Har du gjort något du är mindre stolt över: jaadå, men inget jag dör av.
Vad skulle du kunna leva på: Frukt helt klart.
Önskar du någonsin att du bodde någon annanstans: jaaa, hela tiden!
Är du kär: nää faktiskt så är jag nog inte de
Är du lycklig: jaaa, det skulle jag vilja påstå! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback