this could be the start of something new..

yes baby. idag börjar mitt nyttiga liv. Vilket förklarar varför jag sitter här på jobbet och käkar mina vindruvor och dricker vatten, ist för att fläska massa marabou som jag vill göra! muuuuums! :(

jaa, igår var jag med matilda! hon har ju äääääntligen kommit hem! tackochlov. vi tog en sedenlig tur till ica och sen vikinga, jag käkade mitt sista snacks, fick bli ballerina (A) ja jag åt en hel rull, men nu äre slut. vi hyrde filmen american pie : beta house. matilda hade inte sett den och jag älsakr den så, jackpot :D vi kollade även på heartbreakers! det var nog min favoritfilm hur länge som helst. you just got to love it!

efter jobbet ska jag gymman :) har träningsväskan med mig och allt! nu känns det som alltid förr. Jessica med störst väska på bussen och den är alltid ivägen och jag hatar den. Varför kan du inte göra smarta, snygga trunkar?
idag tänkte jag utöka min tid på löpbandet ett antal minuter bara för att pusha mig själv! jag måste bli bättre på det asså, men jag får så lite motivation när jag tränar själv. därför ska jag lägga upp en bild på mig och en bild på hur jag vill bli efter allt det här :) syns väl inte så bra, eftersom jag ville ha bilder som inte var retuscherade, men men, motivation för mig iaf!

XOXO
Jessica


(ursäkta fyllebilden men allt jag hade på bdb)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback