fresh start

nu tänker jag ta tag i mitt liv! jag är så jävla trött på att allt jävla skit slängs på mig! KARMA säger dom! pööh!
just a loud of bullshit! nu ska det bli ändring på grejer! eftersom vem det nu är som styr allt som händer inte står på min sida, får jag fixa det själv! tacksåmkt! . okej nu kan jag inte göra något för itt jävla sår på magen, men! påsklovet. från och med då börjar jessica nya liv. och btw, alla kan från och med då kalla mig barbie. tack.
haha. nerå det behlver ni inte. men det vore najs ;) , nu ska det börja hända grejer! beware of the dog...




i'm the best damn thing


that your eyes have ever seen





i just got to make you see it






image52


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback