förlåt!

förlåt! jag har inte bloggat ngt idag (A) jag kom direkt från skolan hem med mike :) och när man har världens underbaraste människa hemma hos sig så hinner man inte blogga kan jag lova.

hade skitkul på fjärran med vännerna, såklart :) sen delade man ut några CV:n, dock inte många. sen så mötte jag upp mike för att nervöst visa min klänning, men han tyckte den var jättefin så nu hänger den här på min hylla och jag är så jävla kär i den <3 kommer bilder imorgon de lovar jag!

nu ska jag snart ta och sova :) efter man har fixat att som ska fixas till imorgon de vill säga :P

puss på er!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback