inte äta period?

någon mer än jag som kommer in i små perioder på dagar eller veckor då de blir svårt att äta mat? alltså, visst jag kan äta mat men jag blir inte hunrig och jag mår illa av tanken på att äta mat? så har jag haft nu i typ 3 dagar :/ så har käkat typ bara frukt och nån godis, och jag är inte ens hunrig :/ vettefan vad de är för fel på mig! men jag får såhär ibland att jag bara får i mig frukt, börjar alltid med att jag inte kan äta frukost! vilket är drygt eftersom jag älskar frukost (A)

så idag har jag käkat smoothies som jag sa förr och köpt upp ett lager frukt så imorgon på morronen blire apelsin, äpple och banan :) ska även gå och träna efter idrotten. 5 km på trampmaskinen igen säger jag bara., btw, hur tränar man bort ryggfett? ^^


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback