ge mig!

Gud vad jag är skoltrött! Jag vill åka iväg här och nu! Någon som vill hänka på till grekland i en vecka? Om de ändå vore så lätt....


Vill ha tillbaka sommaren! Hur ska man nu orka en vinter? Det är redan fittkallt ute och jag har inte varit med om riktig värme sen Thailand 2007! Det ända bra med vintern är att jag har en så jävla snygg jacka och världens snyggaste att gosa med ;D sen så finns det fan inte mkt bra eller, kaaaaaanske nyår också, men bara kanske.


GE MIG VÄRME!


 


Om man ändå kunde få tillbaka den bruna färgen och löshåret :(

kommentarer
Postat av: Erika

jag tar en utlandsresa jag å om man får beställa?

2008-10-01 @ 13:56:43
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback