biologi a

nu sitter man här en bra bit inne på 3:e timmen biologi, ja du hörde rätt! 3:e timmen och jag är som du förstår helt tom i huvudet vid de här laget. okej, inte för att jag har fokuserat så mkt på biologin om jag ska vara ärlig (A) haha, men vafan vissa saker man kan ju bara inte styra. :)

vi fick in datorer för en halv timme sen typ. alla fick varsin labtop och min var den enda som funkade. så nu är jag kvar i klassrummet med mini hyperdator(not) och resten är i den sunkiga datorsalen en våning upp. det borde helt seriöst vara förbjudet att ha så mkt trappor på en skola som vasa har! man avlider ju halvvägs upp för fan, erkänn?

vi slutar om 5 minuter, fick gå lite tidigare idag och det känns ju skönt för jag är verkligen inte på humör atm för biologi, även om jag vanligtvis tycker det är intressant, men nu måste jag faktiskt berätta något jag är mkt stolt över! vi fick tillbaka vara hypoteser idag och jag hade haft helt rätt! :) blev så sjukt glad eftersom det var de första arbetet vi gjorde. ett bra första intryck skadar ju aldrig! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback