helgen!

jag venne om jag kommer ha tillgång till internet i helgen, men jag hoppas verkligen de! och om jag har de ska jag uppdatera minst 5ggr, de kan jag lova! med nya bilder (A) har inga nu eftersom de är så drygt att föra med sig och eftersom jag fortfarande är röd som en tomat över hela kroppen^^

fredag: idag ska jag ha tjejkväll med matilda, så blir nog MKT MKT snack, någon mysig film, troligen massa onyttigt och så sjukt mkt skratt och skoj =) var ett tag sen förra och om jag får gissa kommer de också vara en 2 timmars prommis, som så många ggr förr, troligen handlade godis på konsum innan skolan slutar också ;) you know us!

lördag: idag ska jag iväg och vara barnvakt med mike :) jag som barnvakt? nya och braiga jessica ;D närå, jag är samma gammla jag bara att jag har fler fantastiska människor i mitt liv! tack till er, ni betyder allt för mig :) <3

söndag:
idag får jag se vad som händer. om oddsen är som nu så kommer jag troligen sova som en stock halva dan och sen försöka plugga de sista av engelska grammatiken som jag inte orkade och läsa mer the pelican brief och fläska choklad.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback