tillslut så gåre!

haha, alltså IKEAS bokhyllor är så inte lätta att bygga ihop^^  eller okej, man kan ju så fort man kommer igång, men man ska ju göra de också! tänk om man ändå orkade allt sånt xD skulle t ex hjälpa mamma med gardinstången, men så visade det sig att även om jag stod på tå och sträckte mig nådde jag inte gardinstången! jäääävla 165cm.

vi var på IKEA idag, om du inte läst tidigare. :) köpte bokhyllan, nattduksbord, två stor speglar, ett till täcke, låda + lite smågrejer. och hela kalaset gick på praktiskt taget inget, men ändå så är bankkonton genast 50%fattigare...

aja, hinner inte blogga så mkt i helgen, men nu ska jag till matilda och sova, sen imorn lovar jag att blogga en snabbis innan hektningen börjar!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback