HJÄLP :S

Måste göra en liten korrigering på mitt förra inlägg. Jag trodde att de var två veckor kvar efter jag slutade jobba på fredag, men icke sa nicke! De är nämligen bara 1 vecka kvar! Vilket betyder att de bara är 2 veckor kvar tills jag och mike firar 1 år!

Så nu har jag sagt till på jobbet att jag inte kan jobba någonting alls nästa vecka :) Men så fort jag börjar skolan blir de några eftermiddagspass igen, vilket är underbart, eftersom jag behöver pengarna. Eller jag får ju jättemycket nu, men pengar behöver man ju alltid, eller hur?

Kan även meddela att jag ska till frisören nästa vecka och färga/slinga håret och klippa de :) En riktig ordentlig uppfixning och härliga 3 timmar i frisörstolen ;)


ska färga så att jag får precis den här hårfärgen som Lindsay hade förr. blond blandat med rödblont :) HOT! och väldigt likt det jag har idag (A) men mycket bättre såklart.

kommentarer
Postat av: Nanna

Fan va snyggt (Y)

2009-08-13 @ 17:31:01

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback