en påminnelse varför...

..... jag älskar att dansa!

de är sant som jag skrivit förr, jag kommer dö dansandes! de är då helt sant för jag kan inte tänka mig ett liv utan de. Det är en del av mitt liv, lika mycker som mina vänner och kära. Det är en del av mig.

Jag kollade precis på Center Stage 2, som jag btw tycker var skitbra! Gillar du dans, eller kanske bara dansfilmer?, då ska du se den :) och såklart orginalet Center Stage också. Att se en sån här film är precis vad man behöver i stunder som denna. Då de känns tråkigt på lektionerna, du är i en svacka eller när du helt enkelt är för trött för att bry dig. Den jobbiga vintern går mot ljusare tider och de gör även humöret, så håll ut! ;)

Jag dansar verkligen för att kunna leva! Vad vore livet utan? Inte så mycket faktiskt, man kan ju inte ta bort en del av dig utan att känna stor saknad. En saknad som aldrig kommer gå bort. Jag har så mycket tankar om vad jag vill koreografera! Flera shownummer och en balett helt klart! Men en rolig än, till street/rnb musik. Grym skulle den bli och idag kommer jag verklien ihåg varför jag älskar att dansa! <3



I don't live to dance, I dance to live! <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback