Walk the line

Kan ju inleda med att säga att dagen har varit låååång och än är det saker kvar att göra. Blir bara tråkigare och tråkigare aktiviteter ju närmare kvällen jag kommer. usch.

Idag i skolan har jag haft Svenska, Dans och Engelska. På engelskan så gick vi idag till 17.00 prick och vi kollade på Walk the line. Okej, inte så jobbigt kanske du tycker ;) men inte bara de utan vi fick en jättestor essay uppgift som kommer ta evigheter och är skitkrånglig :/ vet vad jag kommer göra hela lovet^^

När jag kom hem, efter att ha frysit fötterna av mig i väntan på 2an som aldrig kommer i tid, så har jag röjt upp allt i rummet. Jag och mike är duktiga på att göra klädhögar på golvet kan jag meddela! Sen så har jag strukit Mikes skjorta som han ska ha på modevisningen imorogn, som jag och matilda ska gå och kolla på :)

Snart ska jag dammsuga, torka överallt, kanske gå till ica och sen skriva lite mer på mitt tal och försöka öva in de så gott de går :) wish me luck!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback