svävandes på moln (A)

tänk att min älskling alltid vet precis vad han ska säga för att få en att sväva på moln, vilket jag gör ganska konstant kan man ju säga (A) någon bättre finns de inte, och något bättre förhållande finns de verkligen inte! det kommer alltid vara du och jag <3

jag blir så glad av att läsa mikes blogg jämt, haha, okej vi ses ganska ofta men måste läsa den mkt noga ändå. alltid något som får en på bra humör :) om jag ändå var så bra på att uttrycka mig som han är :) men de är jag inte, så tänker helt enkelt kopiera pojken, igeen (A) vad skulle jag göra utan dig?




Det är många gånger jag kännt mig tom, och helt borta.
Men med dig får du allt det dära att försvinna.
Utan dig så skulle jag fortfarande vara tom.
Jag är nu istället fylld av kärlek som är den underbaraste man kan få.
Att du finns där för mig i vått och tort, och att du får mig att må bra igen när de är som jobbigast.
Och du finns alltid dära om jag behöver prata.
Du betyder mer än allt för mig.
Det är praktiskt taget helt omöjligt att inte säga att jag älskar dig!
Du är den rätta för mig och det finns ingen annan än dig.

Vi har börjat kolla efter lägenhet som vi förhoppningsvis ska flytta till efter sommaren.
då vi har först upplevt den underbaraste sommaren i våra liv.
vad skulle jag ta vägen utan dig? vad vore jag utan dig?

Du är Guld värd Jessica & jag älskar dig<3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback