Mys i Boulognern (eller hur fan stavas de?)

Idag har jag haft en helt underbart mysig dag i boulognern med mys, jordgubbar, kiwi och såklart glass :) Vi mös i den enormt stekheta solen och de blev första gången i en bikini för i år! blekfis är väl rätt ord (A) men jag kan meddela att jag fick ganska mycket färg, men tyvärr bara på ryggen :P men de är ju alltid något?

Vädret har ju varit helt fantastiskt idag och hoppas på lika imorgon, då blir de ytterligare än tur ner och mysa i solen. Och på torsdag bär de av till Bella ;)

Bjuder på lite bilder från idag, enjoy!


jordgubbar <3


mikes favvisgubbe, eftersom den såg ut som en stjärt enligt han ;)


puss på min älskling, jag älskar dig mer än ord kan förklara.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback