VoltarenT

Ja, nu har man fått gett sig till apoteket och köpt VoltarenT för de förbannade knät :/ Jag köpte tabletter, för de är samma sak och har samma verkan som gelen, men mycket enklare än att hålla på och strula med gelen. :) Så¨nu blir de käka sånna tre ggr om dagen och hoppas på att de är borta eller iaf bra på lördag då de blir fest och goya eller hangloose.

Idag har jag bara varit i skolan, haft matte och svenska :) Hade även idrott, men tyvärr så kunde jag inte vara med, så jävla trist då de var lekar och skoj.Tyvärr lär jag låta de vara, eftersom jag vill vara bra till helgen då jag får mysa sönder med mike <3

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sen ska jag ta bussen och möta upp mike och hämta vårt paket. Ska bli jätteroligt :) Sen blir de hem till mig och mysa hela kvällen.


jag och vanessa, från i lördags :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback