Lite gott, på allt de onda :)

Äntligen lite bra nyheter på allt de onda :) Jag och Mike ska få komma och kolla på två lägenheter! Jippie är de enda ord som finns at säga. Ska bli riktigt spänande att se hur de ser ut, eftersom de ligger på de gatorna vi är intresserade av. Bättre blir de inte!

Maggie, min baletlärare, ringde också och meddelande att vi inte har balett imorgon, så nu har man lite håltimme/extra lång lunch. Sen är de dags för plugg, medans Bella och Vanessa har engelska. Sen börja lägga upp PA-arbetet! Gud va roligt det ska bli.

Fick ännu mer goda nyheter nyss! Pratade i telefonen med mike och han kommer och sover här imorgon! Jag som trodde jag skule behöva vänta tills ondsdag. Är de normal att sakna någon så enormt varenda sekund man inte ses?  det gör jag iaf! men jag brukar ju vara ganska onormal, på de där braiga sättet.

Nu är de snart dags för Project Runway, love it! <3


Heidi Klum, gorgeous or what? ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback