Oh, girls just want to have fun!

Och vad är mer roligt än att prova massa klänningar? Köpa dom är väl ett starkt alt. men är man fattig student såhär en vecka innan löning så får man nöja sig med att prova, och de gjorde jag och Matilda inne på Gina Tricot idag :)

Jag provde massa klänningar, men som vanlgt med Gina Tricot är de flesta inte gjorda för någon med min kropp tyvärr, me några guldkorn fanns de och några som gick an.


Den här turkosa tub-topp klänningen kostar 149kr och jag är kär! Precis sådär supertajt och kort, like i like it ;)  
Den vita klänningen matilda har på sig kostade lika mkt (tror jag) men passade inte bra på.



Den här aprikosa klännigngen kostade 299kr eller kanske 249kr och var jättesöt! Passar dom flesta kroppar, då man kunde knyta bak och strechtyg. love it!



Jadu, den rosa klänningen undrar jag vad som tänkte när dom gjorde, lite väl 1980 för mig och dessutom fick man verkligen inte ha några tuttar alls! DÅLIGT!


Här kommer min got to have! 399kr men helt värt de! Tyvärr såg de jättefult  när jag drog upp den helt, eftersom igen så verkar Gina tro att folk inte har tuttar..men gud vad jag vill ha! mycket mod och lite dubbelhäftade tejp så ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback