I lördag ute i skogen

Då var man här ute i skogen igen, även kallat åbyggeby. De var ju några månader sen man åkte fram och tillbaka hit var och varannan dag... De känns som en evighets sen.

Är ute här idag, eftersom Mike ska hjälpa sin farsa med någonting så jag åkte med och passar på att använda internet lite. Internet beroende? mhm!

Vad hade man gjort om inte jag och Mike flyttat ihop ? Jo, jag hade nog dött! Men de är ju eftersom jag vet hur de är nu, när vi bor ihop. Annars hade man väl lunkat på som vanligt med mycket buss och långa kvällssamtal. Bussen är skön att slippa och kvällssamtalen är IRL, kan de bli bättre?

min älskling och privata kock ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback